תשובה:
לאחר ההתקנה של התוסף ווקומרס, יתווספו ללוח הבקרה שלכם שתי לשוניות נוספות – האחת נקראת 'ווקומרס' בעוד השנייה 'מוצרים'. בכדי להוסיף מוצרים לחנות שלכם, לחצו על הלשונית 'מוצרים' ובתוכה על 'הוסף חדש'.
עם היצירה של מוצר חדש, יפתח בפנינו עמוד מוצר חדש ונקי בעל שני שדות מרכזיים (נתוני מוצר ותיאור קצר למוצר). כל שעלינו לעשות בשלב הראשוני הוא לתת שם למוצר ולגלול למטה עד להגעה לשדות שהוזכרו קודם לכן, עליהן כבר נרחיב.
נתוני מוצר
בראש ובראשונה יהיה עלינו לבחור האם מדובר במוצר וירטואלי פיזי או שמא הוא דיגיטלי (וובינרים, מדריכים וכו'). במידה ונחליט לבחור באופציה השנייה, נדרש להעלות את הקובץ הנמכר, להגביל את כמות ההורדות לאותו קובץ ואף לקבוע מתי פג תוקפו.
השדה 'נתוני מוצר' מורכב גם הוא ממספר לשוניות, ביניהן:
- כללי – לשונית פשוטה מאוד המכילה את המחירים של המוצר (מחיר רגיל ומחיר בעת מבצע).
- מלאי – בלשונית זו ניתן להגדיר את המק"ט של כל מוצר ומוצר וכמו כן אם הוא נמצא או אזל במלאי. בנוסף יש באפשרותנו את האופציה לבחור האם המוצר הספציפי אותו אנחנו עורכים ייתנן לרכישה כמוצר יחיד.
- משלוח – לשונית זו בעיקרה מיועדת להגדרות פיזיות (מידות) של המוצר עצמו החל ממשקלו ועד למימדים שלו. במידה וכבר הגדרתם את סוגי המשלוח השונים על פיהם תרצו לעבוד, תנתן בפניכם גם האופציה לבחור בסוג משלוח.
- מוצרים מקושרים – כאן תיתנן לנו האפשרות להוסיף מספר מוצרים הקשורים למוצר אותו אנחנו עורכים. השדה הראשון (מוצרים משודרגים) יציג את המוצרים אותם נבחר כבר בעמוד המוצר של אותו מוצר בעוד השדה השני (מוצרים משלימים) יציג את המוצרים אותם נבחר בעגלת הקניה, מומלץ שיתבססו על המוצר הנוכחי.
- תכונות – משום מה זוהי אחת הלשוניות שלא מעט אנשים נוטים להתקשות בהבנה שלה ובעיקר ביישום שלה כשלמען האמת – המפלצת לא כזאת נוראית. בלשונית זו נוכל לבחור את כל התכונות (וריאציות) שיופיעו בעמוד המוצר שלנו כשבנוסף נוכל להחליט אם מדובר במוצר רגיל (בעל תכונות בסיסיות) או במוצר בעל וריאציות (כזה עם תכונות ייחודיות משלו אותן נגדיר כמובן).
- מתקדם – בלשונית האחרונה נוכל להוסיף הערות רכישה, למקם את המוצר בתפריט ולאפשר\לבטל את האופציה להשארת חוות דעת לאותו מוצר.
תיאור קצר למוצר
שדה זה, כשמו כן הוא, נועד על מנת להוסיף תיאור קצר למוצר. כמובן שאין פה חוקיות מסוימת ועל כל בעל אתר להוסיף תיאור משלו המתאים למוצר אותו מוכר כשהדבר החשוב מכל הוא לשמור על אסתטיות מופתית שלא תגרע ולו במעט בחוויית המשתמש של הלקוחות השונים. לרוב התיאור יופיע כברירת מחדל בחלקו השמאלי של המוצר שכמובן נוכל לשנות זאת בכל רגע נתון אבל זה כבר נושא אחר בפני עצמו.
לאחר שסיימנו לערוך ולהתממשק עם שתי השדות הנ"ל, נוכל להתפנות לשלבים האחרונים שבהוספת המוצר שכוללים הוספת תגיות, בחירה בקטגוריות המתאימות והוספת תמונות מוצר רלוונטיות מבחינתנו