תשובה:
למען הפשטת המושג 'קידום אורגני', נתחיל ונסביר בראש ובראשונה מה פירוש המילים המרכיבות את הביטוי הנ"ל:
קידום = שיווק מוצר או אדם מלווה בפרסום שלו. אורגני = טבעי.
אז איך למעשה מתקשר הביטוי קידום אורגני לקידום אתרים? ישנן שתי דרכים לקידום העסק\האתר במנועי החיפוש השונים:
- קידום אורגני בו נדרש לעבוד על פי מספר קווים מנחים בשאיפה לקבל הכרה מגוגל באמצעות דירוג גבוה במנוע החיפוש שלהם ובכך להיות חשופים למעשה לכמה שיותר אנשים.
- קידום ממומן בו נדרש להשקיע סכומי כסף משתנים (תלוי בנישה בה אנחנו מפרסמים) במטרה למקם את העסק שלנו כמה שיותר גבוה בדף החיפוש הראשון של גוגל.
כמובן שמומלץ לעשות עבודה אורגנית על האתר שלנו ללא כל קשר לדרך הקידום בה נבחר מהסיבה הפשוטה שתמיד נעדיף לשאוף כמה שיותר לשלמות ולתוצאות האיכותיות ביותר.
לפניכם דוגמא להמחשה:
[caption id="attachment_1253" align="aligncenter" width="256"]

דוגמא לקידום אורגני.[/caption]
כפי שנוכל לראות בצילום המסך שצירפנו, כל אותן המודעות המודגשות בקו שחור מעליהן, הן פרסומות אשר קודמו בכסף. ניתן להבחין בהן על ידי השדה הירוק הקטן שמופיע בצמוד לכתובת ה-URL של האתר ובתוכו המילה מודעה.